mmiichiiss

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Michis *denbäästa* - 2 november 2010 22:59

Nu när bloggpausen är slut så måste jag höja statistiken igen, asså komigen, 2 besökare på en dag, det funkar inte...

Ni får börja besöka och jag ska börja blogga!  

Aja, vad ska jag skriva...


Idag har jag inte gjort så mke, jag vaknade så stack jag och pappa te E-stop och jag kollade lite på H&M, sen drog vi hem igen..

Jag va inne lite på BDB och S.s sen ringde mamma och sa att vi skulle te Linda & Johan så jag gick dit så fikade vi där, tyyp ngn as god kaka med vaniljgrejs.

Efter det drog vi te pappa och hämtade Ioor och min mobil-laddare. [Bah för det ska ni få se en bild på min mobil] Sen åkte vi hem och jag ringde Simone som nte svarad, så jag satte mej och kolla i skolkatalogen, och satte på datan..

Sen åt vi "tortilini" [stavning] vet inte hur det stavas men dt är iaf sjukt gott för att egentligen inte vara någontig ?

Aja, sen kollade vi lite tv och drack ngn jätte go saft..

Fyller ju år på söndag och pappa har sagt att Helena har tänkt at ge mej ngt stort, men han vill inte dt... Men jag kmr iaf få dt :) aa, o för er som inte vet vem Helena är så är dt pappas tjej..

Och hon kmr på lördag.

Men på söndag när jag fyller år så ska jag ha "KALAS" för min mammas släkt"sida", Men mamma har sagt att vi kanske ska till Universeum [I göteborg] på lördag som en liten present.

Kmr bli kuligt om vi åker dit men ja längtar till imorron, lördag och söndag ;)

ni får INTE veta vf jag läängtar till imorron :D

Bild:

 

Klicka på bilden för förstoring! 


Pusspåer Michis<3





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards