mmiichiiss

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

:)

Av Michis *denbäästa* - 15 oktober 2010 21:47

Hellow  


Har inget att blogga om just nu, vet inte vad jag ska göra..

Tror att jag ska fortsätta kolla på Badboys 2..

Händer imorrorn då, själv ska pappa iväg med laget och coacha detas första match.

Och jag ska stanna hemma med Maya, tråkigt att inte kunna göra något på hela LÖRDAGEN!  

Men jag kan ju gå till hallen och kolla P-95 hemma-match men det tror jag inte att jag gör, om inte ngn vill hänga med?   

Inte så kul att sitta där helt sj med bara maya, lixom..


Jaja men...


Godnatt då?

Eller, vi får se om jag lägger in ett nytt inlägg lite senare.


Kram

Michis<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michis *denbäästa* - 2 november 2010 22:59

Nu när bloggpausen är slut så måste jag höja statistiken igen, asså komigen, 2 besökare på en dag, det funkar inte... Ni får börja besöka och jag ska börja blogga!   Aja, vad ska jag skriva...   Idag har jag inte gjort så mke, jag vaknade så ...

Av Michis *denbäästa* - 24 oktober 2010 22:21

Hellu, tar en bloggpaus till nästa vecka tror jag för vill hinna med skolan och nästa vecka börjar vårat lov så då kan jag börja igen..   hinner nt skriva så mkt just nu så ja, hejjdå. Kram   michis<3 ...

Av Michis *denbäästa* - 21 oktober 2010 21:18


Hellow.   Imorron ska jag te Josse på fest, SKA BLI SÅ JÄVLA KUL!!   Vilka kmr? Längtar as mke.. Någon annan som oxå gör det? Kom ihåg att kommentera och fråga frågor hela tiden        Bild i repris, va fan måste snart lägga in mobil...

HEJ

Av Michis *denbäästa* - 19 oktober 2010 12:43

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyy!     Väntar på att gå till Träslöjden, börjar skolan 13.05 idag! Jäkligt sköönt! Sen slutar jag efter träslöjde, ännu sköönare. Kmr bli en as bra dag, iaf efter skolan ska jag te e-stop och köpa godis...

Av Michis *denbäästa* - 17 oktober 2010 19:10

Hellu!   Nu är jag typ, trött!    <-------- Ser det ut så? HAHA!   Ne, men jag är iallafall det.   Vet inte vad jag ska skriva så jag bara skriver något ointressant och tråkigt!   3 dar kvar 5 dar kvar   Lääääääängtar! Vill...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards