mmiichiiss

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Michis *denbäästa* - 9 oktober 2010 23:52

Hellue!   

Idag ska min vän, Emma gästblogga så enjjoj  

____________________________________________ 


Hejhej, Emma *denbesta* här. ;D

Ska typ gästblogga dåra, ahahahah.   

Mh...jo, asså. Idag så har jag & Michis passat Maya (Michis lillsyrra). Fast hon ligger & sover nu. Vi har typ käkat godis & chips & popcorn & godis igen, soooft. (h) & kollat på Jersey Shore, det är ju patetiskt - ibland iallafall. (a'

Ska sova över här. :)

Men ah, det bästa av allt är att prata med närden Mahir (ris) på Skype, damp hihi. <3

Puss & kramiiiiiis. Nu vill jag sova, men ska nog se mer TV först.

Naawe, söt smileys;   



Av Michis *denbäästa* - 9 oktober 2010 09:55

  Hellow!

Nu sitter jag och chattar med Mahir, han är konstig..  

När jag sa att jag hade en hamster sa han:

Ohh, jag har oxå haft en hamster men den blev blind och dog...  

Det var elakt tyckte jag.    


Innan jag loggar ut så ska jag visa dagens sötaste bild:

  

Ja..

Det är MIN hamster och bakom honom så är det makaroner..  

Tycker faktiskt att han är världens söötaste.


Kram

Michis<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards