mmiichiiss

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Michis *denbäästa* - 10 oktober 2010 19:57

Hellow  

Nu har jag varit hemma hos mormor o morfar, lyckades få med mamma dit, jippie  

Vi åt kinamat hos dem, suupergott...

Älskar det stället vi köpte från!  

Tyvärr tog jag inte nårra bilder men, men, jag är faktiskt vääääldigt dålig på att lägga in bilder, måste bättra mej..

Men snart ska jag se på film så.........


Hejhej,


Kram

Michis<3

Av Michis *denbäästa* - 10 oktober 2010 16:14

~Video of the day~


Nu kmr en video som jag tycker om, jag gillar inte artisten så mkt men låten är svängig och rolig, jag valde denna videon för alla roliga saker som springer runt på gatan   

Enjjoj   

Av Michis *denbäästa* - 10 oktober 2010 16:00

Hellu   

Har en idee, "Dagens video", är det en good idea?


Tror det, så första kmr om en stund   


Pussar & Kramiiisar   


Michis<3

Av Michis *denbäästa* - 10 oktober 2010 15:55

Hej!  

Idag har jag borstat mina tänder 5 ggr och nu ska jag gå och borsta igen!

Det är ju sjukt ointressant men asså 5 ggr! Och klockan är bara 16.00

Asså jag har ju en andledning men ändå, 5 ggr, bara för att jag har ätit lite chilinötter!  

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och inte äta mer chilinötter!

Hihi  


Bjuder på en fuuuul bild:

  


Puss & Kram

Michis<3  

xD

Av Michis *denbäästa* - 10 oktober 2010 12:44

Helloo!  

Igår gästbloggade Emma här.. Som ni kanske läst i förra inlägget.

Hon och jag passade Maya tsm.

På kvällen snackade vi lite på Skype och käkade popcorn o chilinötter.. Eller det var vad jag åt, Emma och Maya frossade godis.  

Jusste, idao är det bara 10 dagar kvar!!  

Men nu mår jag jätte illa.... Åt för många chilinötter igår.. Tror inte att jag kmr äta något idag   

Bara skojar men jag mår ganska illa efter nötterna...

Nu vill jag åka iväg och göra något men det kmr nog bara bli en liten slappdag...  


Jaja, ska försöka övertala mamma att åka till mormor o morfar för att dricka kaffe typ (inte jag, hon)   


Puss & Kram

Michis<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards